آشنای با برندبررسی تأثیر توسعه برند مشارکتی، آشنای با برند، مالکیت نام تجاری، مسئولیت برند، خودسازی برند بر رفتار مشتری با بررسی نقش تعدیلگری تمایز و فردگرایی- جمع گرایی(مورد مطالعه: مشتریان ایران خودرو در سطح شهر کرج) [دوره 1، شماره 3، 1399، صفحه 1-14]
آگاهی از پایداری اجتماعیبررسی تاثیر آگاهی از پایداری اجتماعی و محیط زیست بر وفاداری برند سبز با میانجی گری متغیر نوع دوستی( مورد مطالعه: مصرفکنندگان محصولات سینره در شهر تهران) [دوره 1، شماره 3، 1399، صفحه 59-79]
آگاهی از محیط زیستبررسی تاثیر آگاهی از پایداری اجتماعی و محیط زیست بر وفاداری برند سبز با میانجی گری متغیر نوع دوستی( مورد مطالعه: مصرفکنندگان محصولات سینره در شهر تهران) [دوره 1، شماره 3، 1399، صفحه 59-79]
آگاهی ایمنیبررسی تأثیر رهبری اخلاقی بر عملکرد ایمنی سازمان با نقش میانجی فرهنگ ایمنی و آگاهی ایمنی(مطالعه موردی: کارکنان بیمارستانهای دولتی ایلام) [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 28-45]
آورده نقدیبررسی انواع افزایش سرمایه با رویکرد مروری ( مطالعه شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران ) [دوره 1، شماره 6، 1399، صفحه 179-189]
ا
ابعادبررسی جامع و مروری میوه انار سیاه و ابعاد گوناگون آن باماهیت بازرگانی و درمانی [دوره 1، شماره 5، 1399، صفحه 119-129]
ابعاد ارزش برندمطالعه تأثیر پیشینه تعاملات برند بر ابعاد ارزش برند مبتنی بر مصرف کننده از طریق ابعاد تعامل برند (مورد مطالعه: مشتریان دیجی کالا در اینستاگرام) [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 91-111]
ابعاد تعامل برندمطالعه تأثیر پیشینه تعاملات برند بر ابعاد ارزش برند مبتنی بر مصرف کننده از طریق ابعاد تعامل برند (مورد مطالعه: مشتریان دیجی کالا در اینستاگرام) [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 91-111]
اتحاد استراتژیکبررسی تاثیر اتحاد استراتژیک در ارتقای عملکرد شرکت ها [دوره 1، شماره 4، 1399، صفحه 96-114]
اتحادیه اروپابررسی نقش استراتژیهای تعدیلی در شرکتهای تحت تأثیر تحریمها [دوره 1، شماره 4، 1399، صفحه 83-95]
اثربخشیحاکمیت شرکتی و نقش آن در بهبود کارآیی و اثر بخشی شرکت ها [دوره 1، شماره 6، 1399، صفحه 119-131]
اجتناب مالیاتینقش و توانایی مدیران در اجتناب مالیاتی و سود آوری شرکت ها [دوره 1، شماره 5، 1399، صفحه 64-80]
اجتناب مالیاتیمروری بر اجتناب مالیاتی و عدم اطمینان اقتصادی [دوره 1، شماره 6، 1399، صفحه 132-143]
احساسی برند الکترونیکارزیابی نقش واسطه ای نگرش شناختی و احساسی برند الکترونیک در تأثیرگذاری دانش برند الکترونیک بر عملکرد غیرمالی برند الکترونیک (مورد مطالعه: رستوران های سبز تهران) [دوره 1، شماره 3، 1399، صفحه 80-103]
ادراک از حمایت سازمانیارزیابی تأثیر جو سازمانی، ادراک از حمایت سازمانی و فرسودگی شغلی بر رضایت شغلی (مورد مطالعه: شعب 5و6 سازمان تأمین اجتماعی تهران) [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 49-69]
ادغام جامعه برندتأثیر ادغام جامعه برند بر تعهد جامعه برند با نقش مشارکت جامعه برند(مورد مطالعه: فروشگاه زنجیرهای فمیلی مارکت همدان) [دوره 1، شماره 2، 1399، صفحه 77-102]
ارتباطاترویکردی بر مدیریت ارتباط در سازمانهای دولتی استان تهران [دوره 1، شماره 4، 1399، صفحه 63-70]
ارتباط در سازمانرویکردی بر مدیریت ارتباط در سازمانهای دولتی استان تهران [دوره 1، شماره 4، 1399، صفحه 63-70]
ارتقای عملکردبررسی تاثیر اتحاد استراتژیک در ارتقای عملکرد شرکت ها [دوره 1، شماره 4، 1399، صفحه 96-114]
ارزش درک شدهبررسی تاثیر کیفیت درک شده، ارزش درک شده، رضایت درک شده و تمایز ادراک شده بر وفاداری برند با نقش میانجی اعتماد به برند (مورد مطالعه: فروشگاه زنجیره ای 7 شهر تهران) [دوره 1، شماره 3، 1399، صفحه 104-127]
ارزش شرکتنقش و توانایی مدیران در اجتناب مالیاتی و سود آوری شرکت ها [دوره 1، شماره 5، 1399، صفحه 64-80]
ارزش ویژه برندبررسی تأثیر ارزش ویژه ی برند مبتنی بر مشتری بر وفاداری مشتری با در نظر گرفتن نقش میانجی رضایت مشتری و اعتماد (مورد مطالعه: مشتریان خودپرداز بانک ملت شهر تهران) [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 1-27]
ارزش ویژه برندارزیابی تعدیلگری عدالت توزیعی، عدالت تعاملی و ثبات تخصیص در تأثیرگذاری ارزش ویژه برند بر قصد خرید مجدد (مورد مطالعه: مشتریان نمایندگیهای ایرانخودرو شهر همدان) [دوره 1، شماره 2، 1399، صفحه 57-76]
استراتژیبررسی نقش استراتژیهای تعدیلی در شرکتهای تحت تأثیر تحریمها [دوره 1، شماره 4، 1399، صفحه 83-95]
استراتژیهای تعدیلیبررسی نقش استراتژیهای تعدیلی در شرکتهای تحت تأثیر تحریمها [دوره 1، شماره 4، 1399، صفحه 83-95]
اعتماد به برچسب انرژیبررسی تاثیر اعتماد بر نگرش به برچسب های انرژی لوازم خانگی با نقش تعدیلی درگیری شناختی و عاطفی) مشتریان لوازم خانگی امرسان( [دوره 1، شماره 4، 1399، صفحه 28-48]
اعتماد به برندبررسی تاثیر کیفیت درک شده، ارزش درک شده، رضایت درک شده و تمایز ادراک شده بر وفاداری برند با نقش میانجی اعتماد به برند (مورد مطالعه: فروشگاه زنجیره ای 7 شهر تهران) [دوره 1، شماره 3، 1399، صفحه 104-127]
اعتماد مشتریبررسی تأثیر ارزش ویژه ی برند مبتنی بر مشتری بر وفاداری مشتری با در نظر گرفتن نقش میانجی رضایت مشتری و اعتماد (مورد مطالعه: مشتریان خودپرداز بانک ملت شهر تهران) [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 1-27]
افزایش سرمایهبررسی انواع افزایش سرمایه با رویکرد مروری ( مطالعه شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران ) [دوره 1، شماره 6، 1399، صفحه 179-189]
اقتصاد سبزبررسی نقش بانکداری سبز بر خدمات اینترنتی [دوره 1، شماره 6، 1399، صفحه 154-163]
انعطاف پذیری معماری پلتفرمبررسی تاثیر انعطاف پذیری معماری پلتفرم بر عملکرد رقابتی، با میانجی گری قابلیت خرید ، مدیریت کانال و خدمات آنلاین و تعدیلگری تعامل تامین کننده ، توزیع کننده و مشتری(مورد مطالعه: شرکت دیجی کالا) [دوره 1، شماره 3، 1399، صفحه 36-58]
انکداری سبزمروری بر ارائه خدمات پولی و مالی بانکها در بستر بانکداری سبز [دوره 1، شماره 6، 1399، صفحه 164-178]
ب
بازار رقابتیمروری بر بازاریابی چابک و کاربرد آن [دوره 1، شماره 5، 1399، صفحه 81-93]
بازاریابیشناسایی و ارزیابی نقاط قوت و ضعف فضای مجازی بر بازاریابی و تبلیغات مورد مطالعه (شرکت خودرو سازی سایپا) [دوره 1، شماره 4، 1399، صفحه 49-62]
بازاریابی چابکمروری بر بازاریابی چابک و کاربرد آن [دوره 1، شماره 5، 1399، صفحه 81-93]
بازاریابی سنتیمروری بر بازاریابی چابک و کاربرد آن [دوره 1، شماره 5، 1399، صفحه 81-93]
بانکداری اخلاقیمروری بر ارائه خدمات پولی و مالی بانکها در بستر بانکداری سبز [دوره 1، شماره 6، 1399، صفحه 164-178]
بانکداری اینترنتیمروری بر ارائه خدمات پولی و مالی بانکها در بستر بانکداری سبز [دوره 1، شماره 6، 1399، صفحه 164-178]
بانکداری سبزبررسی نقش بانکداری سبز بر خدمات اینترنتی [دوره 1، شماره 6، 1399، صفحه 154-163]
برند سازمانبررسی و تحلیل میزان اثر گزاری فرایندهای سیستم مدیریت منابع انسانی بر برند سازمان با میانجی گری شایستگی، تعهد و رضایتمندی کارکنان در صنعت بیمه (مطالعه موردی بیمه تامین اجتماعی استان البرز) [دوره 1، شماره 5، 1399، صفحه 22-44]
برند مقصدمشاهیر ادبی ، ارتباط گردشگران با مقصد و تعامل با برند: بر اساس دیدگاه بازاریابی اثرات تأیید افراد مشهور [دوره 1، شماره 5، 1399، صفحه 45-63]
پ
پیشرفت تحصیلیشناسایی و اولویت بندی مولفه های موثر بر پیشرفت تحصیلی دانشآموزان ضعیف دوره دوم ابتدایی در درس ریاضی [دوره 1، شماره 6، 1399، صفحه 204-227]
پیشینه تعاملات برندمطالعه تأثیر پیشینه تعاملات برند بر ابعاد ارزش برند مبتنی بر مصرف کننده از طریق ابعاد تعامل برند (مورد مطالعه: مشتریان دیجی کالا در اینستاگرام) [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 91-111]
ت
تأثیرگذاری دانش برند الکترونیکارزیابی نقش واسطه ای نگرش شناختی و احساسی برند الکترونیک در تأثیرگذاری دانش برند الکترونیک بر عملکرد غیرمالی برند الکترونیک (مورد مطالعه: رستوران های سبز تهران) [دوره 1، شماره 3، 1399، صفحه 80-103]
تبلیغاتشناسایی و ارزیابی نقاط قوت و ضعف فضای مجازی بر بازاریابی و تبلیغات مورد مطالعه (شرکت خودرو سازی سایپا) [دوره 1، شماره 4، 1399، صفحه 49-62]
تجارت الکترونیکتأثیر قابلیت های نهادی بر عملکرد بین المللی شرکتهای تجارت الکترونیک با نقش تعدیلگر شهرت شرکت، خصومت نهادی داخلی و شباهت نهادی بینالمللی (مورد مطالعه: شرکت های ایرانی در زودمال) [دوره 1، شماره 2، 1399، صفحه 35-56]
تجدید ارزیابیبررسی انواع افزایش سرمایه با رویکرد مروری ( مطالعه شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران ) [دوره 1، شماره 6، 1399، صفحه 179-189]
تحریمبررسی نقش استراتژیهای تعدیلی در شرکتهای تحت تأثیر تحریمها [دوره 1، شماره 4، 1399، صفحه 83-95]
تحریمهای اتحادیه اروپابررسی نقش استراتژیهای تعدیلی در شرکتهای تحت تأثیر تحریمها [دوره 1، شماره 4، 1399، صفحه 83-95]
تحلیل بازاررویکردی بر تحلیل بازار(داخلی) مصرف کننده و رفتار خریدار [دوره 1، شماره 5، 1399، صفحه 94-109]
تعامل با برندمشاهیر ادبی ، ارتباط گردشگران با مقصد و تعامل با برند: بر اساس دیدگاه بازاریابی اثرات تأیید افراد مشهور [دوره 1، شماره 5، 1399، صفحه 45-63]
تعهدبررسی عوامل موثر بر کیفیت زندگی کاری و تاثیر آن در بهره وری سازمان با مدل والتون(مطالعه ی موردی: دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج) [دوره 1، شماره 4، 1399، صفحه 71-82]
تعهدبررسی و تحلیل میزان اثر گزاری فرایندهای سیستم مدیریت منابع انسانی بر برند سازمان با میانجی گری شایستگی، تعهد و رضایتمندی کارکنان در صنعت بیمه (مطالعه موردی بیمه تامین اجتماعی استان البرز) [دوره 1، شماره 5، 1399، صفحه 22-44]
تعهد جامعه برندتأثیر ادغام جامعه برند بر تعهد جامعه برند با نقش مشارکت جامعه برند(مورد مطالعه: فروشگاه زنجیرهای فمیلی مارکت همدان) [دوره 1، شماره 2، 1399، صفحه 77-102]
تمایز ادراک شدهبررسی تاثیر کیفیت درک شده، ارزش درک شده، رضایت درک شده و تمایز ادراک شده بر وفاداری برند با نقش میانجی اعتماد به برند (مورد مطالعه: فروشگاه زنجیره ای 7 شهر تهران) [دوره 1، شماره 3، 1399، صفحه 104-127]
تمایز و فردگرایی- جمعگراییبررسی تأثیر توسعه برند مشارکتی، آشنای با برند، مالکیت نام تجاری، مسئولیت برند، خودسازی برند بر رفتار مشتری با بررسی نقش تعدیلگری تمایز و فردگرایی- جمع گرایی(مورد مطالعه: مشتریان ایران خودرو در سطح شهر کرج) [دوره 1، شماره 3، 1399، صفحه 1-14]
توانایی مدیریتنقش و توانایی مدیران در اجتناب مالیاتی و سود آوری شرکت ها [دوره 1، شماره 5، 1399، صفحه 64-80]
توزیع کنندهبررسی تاثیر انعطاف پذیری معماری پلتفرم بر عملکرد رقابتی، با میانجی گری قابلیت خرید ، مدیریت کانال و خدمات آنلاین و تعدیلگری تعامل تامین کننده ، توزیع کننده و مشتری(مورد مطالعه: شرکت دیجی کالا) [دوره 1، شماره 3، 1399، صفحه 36-58]
توسعه برند مشارکتیبررسی تأثیر توسعه برند مشارکتی، آشنای با برند، مالکیت نام تجاری، مسئولیت برند، خودسازی برند بر رفتار مشتری با بررسی نقش تعدیلگری تمایز و فردگرایی- جمع گرایی(مورد مطالعه: مشتریان ایران خودرو در سطح شهر کرج) [دوره 1، شماره 3، 1399، صفحه 1-14]
توسعه پایداربررسی نقش بانکداری سبز بر خدمات اینترنتی [دوره 1، شماره 6، 1399، صفحه 154-163]
ج
جو سازمانیارزیابی تأثیر جو سازمانی، ادراک از حمایت سازمانی و فرسودگی شغلی بر رضایت شغلی (مورد مطالعه: شعب 5و6 سازمان تأمین اجتماعی تهران) [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 49-69]
ح
حاکمیت شرکتیحاکمیت شرکتی و نقش آن در بهبود کارآیی و اثر بخشی شرکت ها [دوره 1، شماره 6، 1399، صفحه 119-131]
خ
خدمات آنلاینبررسی تاثیر انعطاف پذیری معماری پلتفرم بر عملکرد رقابتی، با میانجی گری قابلیت خرید ، مدیریت کانال و خدمات آنلاین و تعدیلگری تعامل تامین کننده ، توزیع کننده و مشتری(مورد مطالعه: شرکت دیجی کالا) [دوره 1، شماره 3، 1399، صفحه 36-58]
خدمات اینترنتیبررسی نقش بانکداری سبز بر خدمات اینترنتی [دوره 1، شماره 6، 1399، صفحه 154-163]
خدمات پولی و مالیمروری بر ارائه خدمات پولی و مالی بانکها در بستر بانکداری سبز [دوره 1، شماره 6، 1399، صفحه 164-178]
خصومت نهادی داخلیتأثیر قابلیت های نهادی بر عملکرد بین المللی شرکتهای تجارت الکترونیک با نقش تعدیلگر شهرت شرکت، خصومت نهادی داخلی و شباهت نهادی بینالمللی (مورد مطالعه: شرکت های ایرانی در زودمال) [دوره 1، شماره 2، 1399، صفحه 35-56]
خودسازی برند بر رفتار مشتریبررسی تأثیر توسعه برند مشارکتی، آشنای با برند، مالکیت نام تجاری، مسئولیت برند، خودسازی برند بر رفتار مشتری با بررسی نقش تعدیلگری تمایز و فردگرایی- جمع گرایی(مورد مطالعه: مشتریان ایران خودرو در سطح شهر کرج) [دوره 1، شماره 3، 1399، صفحه 1-14]
د
دانشآموزان ضعیفشناسایی و اولویت بندی مولفه های موثر بر پیشرفت تحصیلی دانشآموزان ضعیف دوره دوم ابتدایی در درس ریاضی [دوره 1، شماره 6، 1399، صفحه 204-227]
دانش جمعیعملکرد و شبکه سازی مدیریتی نسبی: نقش تعدیل کننده زمینه محیطی [دوره 1، شماره 5، 1399، صفحه 1-21]
درس ریاضیشناسایی و اولویت بندی مولفه های موثر بر پیشرفت تحصیلی دانشآموزان ضعیف دوره دوم ابتدایی در درس ریاضی [دوره 1، شماره 6، 1399، صفحه 204-227]
درگیری شناختیبررسی تاثیر اعتماد بر نگرش به برچسب های انرژی لوازم خانگی با نقش تعدیلی درگیری شناختی و عاطفی) مشتریان لوازم خانگی امرسان( [دوره 1، شماره 4، 1399، صفحه 28-48]
درگیری عاطفیبررسی تاثیر اعتماد بر نگرش به برچسب های انرژی لوازم خانگی با نقش تعدیلی درگیری شناختی و عاطفی) مشتریان لوازم خانگی امرسان( [دوره 1، شماره 4، 1399، صفحه 28-48]
دوره دوم ابتداییشناسایی و اولویت بندی مولفه های موثر بر پیشرفت تحصیلی دانشآموزان ضعیف دوره دوم ابتدایی در درس ریاضی [دوره 1، شماره 6، 1399، صفحه 204-227]
ر
رضایت درک شدهبررسی تاثیر کیفیت درک شده، ارزش درک شده، رضایت درک شده و تمایز ادراک شده بر وفاداری برند با نقش میانجی اعتماد به برند (مورد مطالعه: فروشگاه زنجیره ای 7 شهر تهران) [دوره 1، شماره 3، 1399، صفحه 104-127]
رضایت شغلیارزیابی تأثیر جو سازمانی، ادراک از حمایت سازمانی و فرسودگی شغلی بر رضایت شغلی (مورد مطالعه: شعب 5و6 سازمان تأمین اجتماعی تهران) [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 49-69]
رضایت شغلیبررسی تاثیر هوش هیجانی و هوش معنوی بر رضایت شغلی و قصد گردش مالی(مورد مطالعه: اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان تهران) [دوره 1، شماره 4، 1399، صفحه 1-27]
رضایت مشتریبررسی تأثیر ارزش ویژه ی برند مبتنی بر مشتری بر وفاداری مشتری با در نظر گرفتن نقش میانجی رضایت مشتری و اعتماد (مورد مطالعه: مشتریان خودپرداز بانک ملت شهر تهران) [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 1-27]
رضایت مشتریبررسی تاثیر مسئولیت پذیری اجتماعی شرکت و کیفیت خدمات بر تصویر برند با نقش میانجی رضایت مشتری(مورد مطالعه: فروشگاه پوشاک ارشید در شهر تهران) [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 112-134]
رضایتمندیبررسی عوامل موثر بر کیفیت زندگی کاری و تاثیر آن در بهره وری سازمان با مدل والتون(مطالعه ی موردی: دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج) [دوره 1، شماره 4، 1399، صفحه 71-82]
رضایتمندیبررسی و تحلیل میزان اثر گزاری فرایندهای سیستم مدیریت منابع انسانی بر برند سازمان با میانجی گری شایستگی، تعهد و رضایتمندی کارکنان در صنعت بیمه (مطالعه موردی بیمه تامین اجتماعی استان البرز) [دوره 1، شماره 5، 1399، صفحه 22-44]
رفتار خریدرویکردی بر تحلیل بازار(داخلی) مصرف کننده و رفتار خریدار [دوره 1، شماره 5، 1399، صفحه 94-109]
رفتار مصرف کنندهرویکردی بر تحلیل بازار(داخلی) مصرف کننده و رفتار خریدار [دوره 1، شماره 5، 1399، صفحه 94-109]
رهبری اخلاقیبررسی تأثیر رهبری اخلاقی بر عملکرد ایمنی سازمان با نقش میانجی فرهنگ ایمنی و آگاهی ایمنی(مطالعه موردی: کارکنان بیمارستانهای دولتی ایلام) [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 28-45]
سازمان یادگیرندهتبیین استراتژی آموزش مستمر منابع انسانی در سازمانهای یادگیرنده به منظور دستیابی به مزیت رقابتی [دوره 1، شماره 5، 1399، صفحه 110-118]
سهامدارحاکمیت شرکتی و نقش آن در بهبود کارآیی و اثر بخشی شرکت ها [دوره 1، شماره 6، 1399، صفحه 119-131]
سود آوری شرکتنقش و توانایی مدیران در اجتناب مالیاتی و سود آوری شرکت ها [دوره 1، شماره 5، 1399، صفحه 64-80]
سود انباشتهبررسی انواع افزایش سرمایه با رویکرد مروری ( مطالعه شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران ) [دوره 1، شماره 6، 1399، صفحه 179-189]
ش
شایستگیبررسی و تحلیل میزان اثر گزاری فرایندهای سیستم مدیریت منابع انسانی بر برند سازمان با میانجی گری شایستگی، تعهد و رضایتمندی کارکنان در صنعت بیمه (مطالعه موردی بیمه تامین اجتماعی استان البرز) [دوره 1، شماره 5، 1399، صفحه 22-44]
شباهت نهادی بینالمللیتأثیر قابلیت های نهادی بر عملکرد بین المللی شرکتهای تجارت الکترونیک با نقش تعدیلگر شهرت شرکت، خصومت نهادی داخلی و شباهت نهادی بینالمللی (مورد مطالعه: شرکت های ایرانی در زودمال) [دوره 1، شماره 2، 1399، صفحه 35-56]
شبکه سازی مدیریتیعملکرد و شبکه سازی مدیریتی نسبی: نقش تعدیل کننده زمینه محیطی [دوره 1، شماره 5، 1399، صفحه 1-21]
شرکتحاکمیت شرکتی و نقش آن در بهبود کارآیی و اثر بخشی شرکت ها [دوره 1، شماره 6، 1399، صفحه 119-131]
شرکت سایپاشناسایی و ارزیابی نقاط قوت و ضعف فضای مجازی بر بازاریابی و تبلیغات مورد مطالعه (شرکت خودرو سازی سایپا) [دوره 1، شماره 4، 1399، صفحه 49-62]
شهرت شرکتتأثیر قابلیت های نهادی بر عملکرد بین المللی شرکتهای تجارت الکترونیک با نقش تعدیلگر شهرت شرکت، خصومت نهادی داخلی و شباهت نهادی بینالمللی (مورد مطالعه: شرکت های ایرانی در زودمال) [دوره 1، شماره 2، 1399، صفحه 35-56]
ع
عدالت از قیمت درک شده. رضایتبررسی تاثیر عدالت از قیمت درک شده و رضایت بر وفاداری با نقش میانجی قصد مجدد خرید(مشتریان رستوران شهرزاد اصفهان) [دوره 1، شماره 2، 1399، صفحه 1-15]
عدالت از قیمت درک شده. رضایتبررسی تأثیر جانبخشی برند بر وفاداری مشتریان با نقش میانجی شخصیت برند (موردمطالعه: مصرفکنندگان خودروهای داخلی) [دوره 1، شماره 2، 1399، صفحه 16-34]
عدالت تعاملیارزیابی تعدیلگری عدالت توزیعی، عدالت تعاملی و ثبات تخصیص در تأثیرگذاری ارزش ویژه برند بر قصد خرید مجدد (مورد مطالعه: مشتریان نمایندگیهای ایرانخودرو شهر همدان) [دوره 1، شماره 2، 1399، صفحه 57-76]
عدالت توزیعیارزیابی تعدیلگری عدالت توزیعی، عدالت تعاملی و ثبات تخصیص در تأثیرگذاری ارزش ویژه برند بر قصد خرید مجدد (مورد مطالعه: مشتریان نمایندگیهای ایرانخودرو شهر همدان) [دوره 1، شماره 2، 1399، صفحه 57-76]
عدم اطمینان اقتصادیمروری بر اجتناب مالیاتی و عدم اطمینان اقتصادی [دوره 1، شماره 6، 1399، صفحه 132-143]
عملکردعملکرد و شبکه سازی مدیریتی نسبی: نقش تعدیل کننده زمینه محیطی [دوره 1، شماره 5، 1399، صفحه 1-21]
عملکرد ایمنیبررسی تأثیر رهبری اخلاقی بر عملکرد ایمنی سازمان با نقش میانجی فرهنگ ایمنی و آگاهی ایمنی(مطالعه موردی: کارکنان بیمارستانهای دولتی ایلام) [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 28-45]
عملکرد بین المللیتأثیر قابلیت های نهادی بر عملکرد بین المللی شرکتهای تجارت الکترونیک با نقش تعدیلگر شهرت شرکت، خصومت نهادی داخلی و شباهت نهادی بینالمللی (مورد مطالعه: شرکت های ایرانی در زودمال) [دوره 1، شماره 2، 1399، صفحه 35-56]
عملکرد رقابتیبررسی تاثیر انعطاف پذیری معماری پلتفرم بر عملکرد رقابتی، با میانجی گری قابلیت خرید ، مدیریت کانال و خدمات آنلاین و تعدیلگری تعامل تامین کننده ، توزیع کننده و مشتری(مورد مطالعه: شرکت دیجی کالا) [دوره 1، شماره 3، 1399، صفحه 36-58]
عملکرد سازمانیبررسی نقش واسطه ای وفاداری مشتری و قابلیت های فناوری اطلاعات در رابطه بین فرهنگ سازمانی و عملکرد سازمانی (مطالعه موردی: شرکت نان قدس رضوی) [دوره 1، شماره 2، 1399، صفحه 103-118]
عملکرد شرکتبررسی تاثیر اتحاد استراتژیک در ارتقای عملکرد شرکت ها [دوره 1، شماره 4، 1399، صفحه 96-114]
عملکرد غیرمالی برند الکترونیکارزیابی نقش واسطه ای نگرش شناختی و احساسی برند الکترونیک در تأثیرگذاری دانش برند الکترونیک بر عملکرد غیرمالی برند الکترونیک (مورد مطالعه: رستوران های سبز تهران) [دوره 1، شماره 3، 1399، صفحه 80-103]
عملکرد مالیمروری بر بازاریابی چابک و کاربرد آن [دوره 1، شماره 5، 1399، صفحه 81-93]
ف
فرار مالیاتیمروری بر اجتناب مالیاتی و عدم اطمینان اقتصادی [دوره 1، شماره 6، 1399، صفحه 132-143]
فرسودگی شغلیارزیابی تأثیر جو سازمانی، ادراک از حمایت سازمانی و فرسودگی شغلی بر رضایت شغلی (مورد مطالعه: شعب 5و6 سازمان تأمین اجتماعی تهران) [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 49-69]
فرهنگ ایمنیبررسی تأثیر رهبری اخلاقی بر عملکرد ایمنی سازمان با نقش میانجی فرهنگ ایمنی و آگاهی ایمنی(مطالعه موردی: کارکنان بیمارستانهای دولتی ایلام) [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 28-45]
فرهنگ سازمانیبررسی نقش واسطه ای وفاداری مشتری و قابلیت های فناوری اطلاعات در رابطه بین فرهنگ سازمانی و عملکرد سازمانی (مطالعه موردی: شرکت نان قدس رضوی) [دوره 1، شماره 2، 1399، صفحه 103-118]
فضای مجازیشناسایی و ارزیابی نقاط قوت و ضعف فضای مجازی بر بازاریابی و تبلیغات مورد مطالعه (شرکت خودرو سازی سایپا) [دوره 1، شماره 4، 1399، صفحه 49-62]
ق
قابلیت خرید آنلاینبررسی تاثیر انعطاف پذیری معماری پلتفرم بر عملکرد رقابتی، با میانجی گری قابلیت خرید ، مدیریت کانال و خدمات آنلاین و تعدیلگری تعامل تامین کننده ، توزیع کننده و مشتری(مورد مطالعه: شرکت دیجی کالا) [دوره 1، شماره 3، 1399، صفحه 36-58]
قابلیتهای فناوری اطلاعاتبررسی نقش واسطه ای وفاداری مشتری و قابلیت های فناوری اطلاعات در رابطه بین فرهنگ سازمانی و عملکرد سازمانی (مطالعه موردی: شرکت نان قدس رضوی) [دوره 1، شماره 2، 1399، صفحه 103-118]
قابلیت های نهادیتأثیر قابلیت های نهادی بر عملکرد بین المللی شرکتهای تجارت الکترونیک با نقش تعدیلگر شهرت شرکت، خصومت نهادی داخلی و شباهت نهادی بینالمللی (مورد مطالعه: شرکت های ایرانی در زودمال) [دوره 1، شماره 2، 1399، صفحه 35-56]
قصد خریدرویکردی بر تحلیل بازار(داخلی) مصرف کننده و رفتار خریدار [دوره 1، شماره 5، 1399، صفحه 94-109]
قصد خرید مجددبررسی تاثیر عدالت از قیمت درک شده و رضایت بر وفاداری با نقش میانجی قصد مجدد خرید(مشتریان رستوران شهرزاد اصفهان) [دوره 1، شماره 2، 1399، صفحه 1-15]
قصد خرید مجددبررسی تأثیر جانبخشی برند بر وفاداری مشتریان با نقش میانجی شخصیت برند (موردمطالعه: مصرفکنندگان خودروهای داخلی) [دوره 1، شماره 2، 1399، صفحه 16-34]
قصد خرید مجددارزیابی تعدیلگری عدالت توزیعی، عدالت تعاملی و ثبات تخصیص در تأثیرگذاری ارزش ویژه برند بر قصد خرید مجدد (مورد مطالعه: مشتریان نمایندگیهای ایرانخودرو شهر همدان) [دوره 1، شماره 2، 1399، صفحه 57-76]
قصد گردش مالیبررسی تاثیر هوش هیجانی و هوش معنوی بر رضایت شغلی و قصد گردش مالی(مورد مطالعه: اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان تهران) [دوره 1، شماره 4، 1399، صفحه 1-27]
ک
کارآییحاکمیت شرکتی و نقش آن در بهبود کارآیی و اثر بخشی شرکت ها [دوره 1، شماره 6، 1399، صفحه 119-131]
کارکنان بیمارستانهای دولتی ایلامبررسی تأثیر رهبری اخلاقی بر عملکرد ایمنی سازمان با نقش میانجی فرهنگ ایمنی و آگاهی ایمنی(مطالعه موردی: کارکنان بیمارستانهای دولتی ایلام) [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 28-45]
کیفیت خدماتبررسی تاثیر مسئولیت پذیری اجتماعی شرکت و کیفیت خدمات بر تصویر برند با نقش میانجی رضایت مشتری(مورد مطالعه: فروشگاه پوشاک ارشید در شهر تهران) [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 112-134]
کیفیت درک شدهبررسی تاثیر کیفیت درک شده، ارزش درک شده، رضایت درک شده و تمایز ادراک شده بر وفاداری برند با نقش میانجی اعتماد به برند (مورد مطالعه: فروشگاه زنجیره ای 7 شهر تهران) [دوره 1، شماره 3، 1399، صفحه 104-127]
کیفیت زندگی کاریبررسی عوامل موثر بر کیفیت زندگی کاری و تاثیر آن در بهره وری سازمان با مدل والتون(مطالعه ی موردی: دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج) [دوره 1، شماره 4، 1399، صفحه 71-82]
م
مالکیت نام تجاریبررسی تأثیر توسعه برند مشارکتی، آشنای با برند، مالکیت نام تجاری، مسئولیت برند، خودسازی برند بر رفتار مشتری با بررسی نقش تعدیلگری تمایز و فردگرایی- جمع گرایی(مورد مطالعه: مشتریان ایران خودرو در سطح شهر کرج) [دوره 1، شماره 3، 1399، صفحه 1-14]
محیط پیچیدهعملکرد و شبکه سازی مدیریتی نسبی: نقش تعدیل کننده زمینه محیطی [دوره 1، شماره 5، 1399، صفحه 1-21]
مدل معادلات ساختاریبررسی نقش واسطه ای وفاداری مشتری و قابلیت های فناوری اطلاعات در رابطه بین فرهنگ سازمانی و عملکرد سازمانی (مطالعه موردی: شرکت نان قدس رضوی) [دوره 1، شماره 2، 1399، صفحه 103-118]
مدل والتونبررسی عوامل موثر بر کیفیت زندگی کاری و تاثیر آن در بهره وری سازمان با مدل والتون(مطالعه ی موردی: دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج) [دوره 1، شماره 4، 1399، صفحه 71-82]
مدیریترویکردی بر مدیریت ارتباط در سازمانهای دولتی استان تهران [دوره 1، شماره 4، 1399، صفحه 63-70]
مدیریت استراتژیکبررسی تاثیر اتحاد استراتژیک در ارتقای عملکرد شرکت ها [دوره 1، شماره 4، 1399، صفحه 96-114]
مدیریت دانشتبیین استراتژی آموزش مستمر منابع انسانی در سازمانهای یادگیرنده به منظور دستیابی به مزیت رقابتی [دوره 1، شماره 5، 1399، صفحه 110-118]
مدیریت کانال آنلاینبررسی تاثیر انعطاف پذیری معماری پلتفرم بر عملکرد رقابتی، با میانجی گری قابلیت خرید ، مدیریت کانال و خدمات آنلاین و تعدیلگری تعامل تامین کننده ، توزیع کننده و مشتری(مورد مطالعه: شرکت دیجی کالا) [دوره 1، شماره 3، 1399، صفحه 36-58]
مدیریت منابع انسانیبررسی و تحلیل میزان اثر گزاری فرایندهای سیستم مدیریت منابع انسانی بر برند سازمان با میانجی گری شایستگی، تعهد و رضایتمندی کارکنان در صنعت بیمه (مطالعه موردی بیمه تامین اجتماعی استان البرز) [دوره 1، شماره 5، 1399، صفحه 22-44]
مرور جامعبررسی جامع و مروری میوه انار سیاه و ابعاد گوناگون آن باماهیت بازرگانی و درمانی [دوره 1، شماره 5، 1399، صفحه 119-129]
مزیت رقابتیتبیین استراتژی آموزش مستمر منابع انسانی در سازمانهای یادگیرنده به منظور دستیابی به مزیت رقابتی [دوره 1، شماره 5، 1399، صفحه 110-118]
مزیت رقابتی پایدارمروری بر ارائه خدمات پولی و مالی بانکها در بستر بانکداری سبز [دوره 1، شماره 6، 1399، صفحه 164-178]
مسئولیت برندبررسی تأثیر توسعه برند مشارکتی، آشنای با برند، مالکیت نام تجاری، مسئولیت برند، خودسازی برند بر رفتار مشتری با بررسی نقش تعدیلگری تمایز و فردگرایی- جمع گرایی(مورد مطالعه: مشتریان ایران خودرو در سطح شهر کرج) [دوره 1، شماره 3، 1399، صفحه 1-14]
مسئولیت پذیری اجتماعی شرکتیبررسی تاثیر مسئولیت پذیری اجتماعی شرکت و کیفیت خدمات بر تصویر برند با نقش میانجی رضایت مشتری(مورد مطالعه: فروشگاه پوشاک ارشید در شهر تهران) [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 112-134]
میوه انار سیاهبررسی جامع و مروری میوه انار سیاه و ابعاد گوناگون آن باماهیت بازرگانی و درمانی [دوره 1، شماره 5، 1399، صفحه 119-129]
ن
نرخ موثر مالیاتینقش و توانایی مدیران در اجتناب مالیاتی و سود آوری شرکت ها [دوره 1، شماره 5، 1399، صفحه 64-80]
نرخ موثر مالیاتیمروری بر اجتناب مالیاتی و عدم اطمینان اقتصادی [دوره 1، شماره 6، 1399، صفحه 132-143]
نگرش به برچسب انرژیبررسی تاثیر اعتماد بر نگرش به برچسب های انرژی لوازم خانگی با نقش تعدیلی درگیری شناختی و عاطفی) مشتریان لوازم خانگی امرسان( [دوره 1، شماره 4، 1399، صفحه 28-48]
نگرش شناختیارزیابی نقش واسطه ای نگرش شناختی و احساسی برند الکترونیک در تأثیرگذاری دانش برند الکترونیک بر عملکرد غیرمالی برند الکترونیک (مورد مطالعه: رستوران های سبز تهران) [دوره 1، شماره 3، 1399، صفحه 80-103]
نوع دوستیبررسی تاثیر آگاهی از پایداری اجتماعی و محیط زیست بر وفاداری برند سبز با میانجی گری متغیر نوع دوستی( مورد مطالعه: مصرفکنندگان محصولات سینره در شهر تهران) [دوره 1، شماره 3، 1399، صفحه 59-79]
و
واقع گراییبررسی الگوهای چهارچوب پاسخگویی با رویکرد توسعه بازار(مورد مطالعه : شرکتهای دولتی صنف صنعت پوشاک) [دوره 1، شماره 6، 1399، صفحه 190-203]
وفاداریبررسی تاثیر عدالت از قیمت درک شده و رضایت بر وفاداری با نقش میانجی قصد مجدد خرید(مشتریان رستوران شهرزاد اصفهان) [دوره 1، شماره 2، 1399، صفحه 1-15]
وفاداریبررسی تأثیر جانبخشی برند بر وفاداری مشتریان با نقش میانجی شخصیت برند (موردمطالعه: مصرفکنندگان خودروهای داخلی) [دوره 1، شماره 2، 1399، صفحه 16-34]
وفاداری برندبررسی تاثیر کیفیت درک شده، ارزش درک شده، رضایت درک شده و تمایز ادراک شده بر وفاداری برند با نقش میانجی اعتماد به برند (مورد مطالعه: فروشگاه زنجیره ای 7 شهر تهران) [دوره 1، شماره 3، 1399، صفحه 104-127]
وفاداری به برند سبزبررسی تاثیر آگاهی از پایداری اجتماعی و محیط زیست بر وفاداری برند سبز با میانجی گری متغیر نوع دوستی( مورد مطالعه: مصرفکنندگان محصولات سینره در شهر تهران) [دوره 1، شماره 3، 1399، صفحه 59-79]
وفاداری مشتریبررسی تأثیر ارزش ویژه ی برند مبتنی بر مشتری بر وفاداری مشتری با در نظر گرفتن نقش میانجی رضایت مشتری و اعتماد (مورد مطالعه: مشتریان خودپرداز بانک ملت شهر تهران) [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 1-27]
وفاداری مشتریبررسی نقش واسطه ای وفاداری مشتری و قابلیت های فناوری اطلاعات در رابطه بین فرهنگ سازمانی و عملکرد سازمانی (مطالعه موردی: شرکت نان قدس رضوی) [دوره 1، شماره 2، 1399، صفحه 103-118]
ه
هئیت مدیرهحاکمیت شرکتی و نقش آن در بهبود کارآیی و اثر بخشی شرکت ها [دوره 1، شماره 6، 1399، صفحه 119-131]
هوش معنویبررسی تاثیر هوش هیجانی و هوش معنوی بر رضایت شغلی و قصد گردش مالی(مورد مطالعه: اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان تهران) [دوره 1، شماره 4، 1399، صفحه 1-27]
هوش هیجانیبررسی تاثیر هوش هیجانی و هوش معنوی بر رضایت شغلی و قصد گردش مالی(مورد مطالعه: اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان تهران) [دوره 1، شماره 4، 1399، صفحه 1-27]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد