نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آشنای با برند بررسی تأثیر توسعه برند مشارکتی، آشنای با برند، مالکیت نام تجاری، مسئولیت برند، خودسازی برند بر رفتار مشتری با بررسی نقش تعدیلگری تمایز و فردگرایی- جمع گرایی(مورد مطالعه: مشتریان ایران خودرو در سطح شهر کرج) [دوره 1، شماره 3، 1399، صفحه 1-14]
  • آگاهی از پایداری اجتماعی بررسی تاثیر آگاهی از پایداری اجتماعی و محیط زیست بر وفاداری برند سبز با میانجی گری متغیر نوع دوستی( مورد مطالعه: مصرف‌کنندگان محصولات سینره در شهر تهران) [دوره 1، شماره 3، 1399، صفحه 59-79]
  • آگاهی از محیط زیست بررسی تاثیر آگاهی از پایداری اجتماعی و محیط زیست بر وفاداری برند سبز با میانجی گری متغیر نوع دوستی( مورد مطالعه: مصرف‌کنندگان محصولات سینره در شهر تهران) [دوره 1، شماره 3، 1399، صفحه 59-79]
  • آگاهی ایمنی بررسی تأثیر رهبری اخلاقی بر عملکرد ایمنی سازمان با نقش میانجی فرهنگ ایمنی و آگاهی ایمنی(مطالعه موردی: کارکنان بیمارستان‌های دولتی ایلام) [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 28-45]
  • آورده نقدی بررسی انواع افزایش سرمایه با رویکرد مروری ( مطالعه شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران ) [دوره 1، شماره 6، 1399، صفحه 179-189]

ا

  • ابعاد بررسی جامع و مروری میوه انار سیاه و ابعاد گوناگون آن باماهیت بازرگانی و درمانی [دوره 1، شماره 5، 1399، صفحه 119-129]
  • ابعاد ارزش برند مطالعه تأثیر پیشینه تعاملات برند بر ابعاد ارزش برند مبتنی بر مصرف کننده از طریق ابعاد تعامل برند (مورد مطالعه: مشتریان دیجی کالا در اینستاگرام) [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 91-111]
  • ابعاد تعامل برند مطالعه تأثیر پیشینه تعاملات برند بر ابعاد ارزش برند مبتنی بر مصرف کننده از طریق ابعاد تعامل برند (مورد مطالعه: مشتریان دیجی کالا در اینستاگرام) [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 91-111]
  • اتحاد استراتژیک بررسی تاثیر اتحاد استراتژیک در ارتقای عملکرد شرکت ها [دوره 1، شماره 4، 1399، صفحه 96-114]
  • اتحادیه اروپا بررسی نقش استراتژی‌های تعدیلی در شرکت‌های تحت تأثیر تحریم‌ها [دوره 1، شماره 4، 1399، صفحه 83-95]
  • اثرات افراد مشهور - مشاهیر ادبی - ارتباط سلف-برند - مشارکت برند مشاهیر ادبی ، ارتباط گردشگران با مقصد و تعامل با برند: بر اساس دیدگاه بازاریابی اثرات تأیید افراد مشهور [دوره 1، شماره 5، 1399، صفحه 45-63]
  • اثربخشی حاکمیت شرکتی و نقش آن در بهبود کارآیی و اثر بخشی شرکت ها [دوره 1، شماره 6، 1399، صفحه 119-131]
  • اجتناب مالیاتی نقش و توانایی مدیران در اجتناب مالیاتی و سود آوری شرکت ها [دوره 1، شماره 5، 1399، صفحه 64-80]
  • اجتناب مالیاتی مروری بر اجتناب مالیاتی و عدم اطمینان اقتصادی [دوره 1، شماره 6، 1399، صفحه 132-143]
  • احساسی برند الکترونیک ارزیابی نقش واسطه ای نگرش شناختی و احساسی برند الکترونیک در تأثیرگذاری دانش برند الکترونیک بر عملکرد غیرمالی برند الکترونیک (مورد مطالعه: رستوران های سبز تهران) [دوره 1، شماره 3، 1399، صفحه 80-103]
  • ادراک از حمایت سازمانی ارزیابی تأثیر جو سازمانی، ادراک از حمایت سازمانی و فرسودگی شغلی بر رضایت شغلی (مورد مطالعه: شعب 5و6 سازمان تأمین اجتماعی تهران) [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 49-69]
  • ادغام جامعه برند تأثیر ادغام جامعه برند بر تعهد جامعه برند با نقش مشارکت جامعه برند(مورد مطالعه: فروشگاه زنجیره‌ای فمیلی مارکت همدان) [دوره 1، شماره 2، 1399، صفحه 77-102]
  • ارتباطات رویکردی بر مدیریت ارتباط در سازمانهای دولتی استان تهران [دوره 1، شماره 4، 1399، صفحه 63-70]
  • ارتباطات یکپارچه ارتباطات یکپارچه بازاریابی با رویکرد مروری [دوره 1، شماره 6، 1399، صفحه 144-153]
  • ارتباط در سازمان رویکردی بر مدیریت ارتباط در سازمانهای دولتی استان تهران [دوره 1، شماره 4، 1399، صفحه 63-70]
  • ارتقای عملکرد بررسی تاثیر اتحاد استراتژیک در ارتقای عملکرد شرکت ها [دوره 1، شماره 4، 1399، صفحه 96-114]
  • ارزش درک شده بررسی تاثیر کیفیت درک شده، ارزش درک شده، رضایت درک شده و تمایز ادراک شده بر وفاداری برند با نقش میانجی اعتماد به برند (مورد مطالعه: فروشگاه زنجیره ای 7 شهر تهران) [دوره 1، شماره 3، 1399، صفحه 104-127]
  • ارزش شرکت نقش و توانایی مدیران در اجتناب مالیاتی و سود آوری شرکت ها [دوره 1، شماره 5، 1399، صفحه 64-80]
  • ارزش ویژه برند بررسی تأثیر ارزش ویژه ی برند مبتنی بر مشتری بر وفاداری مشتری با در نظر گرفتن نقش میانجی رضایت مشتری و اعتماد (مورد مطالعه: مشتریان خودپرداز بانک ملت شهر تهران) [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 1-27]
  • ارزش ویژه برند ارزیابی تعدیل‌گری عدالت توزیعی، عدالت تعاملی و ثبات تخصیص در تأثیرگذاری ارزش ویژه برند بر قصد خرید مجدد (مورد مطالعه: مشتریان نمایندگی‌های ایران‌خودرو شهر همدان) [دوره 1، شماره 2، 1399، صفحه 57-76]
  • استراتژی بررسی نقش استراتژی‌های تعدیلی در شرکت‌های تحت تأثیر تحریم‌ها [دوره 1، شماره 4، 1399، صفحه 83-95]
  • استراتژی‌های تعدیلی بررسی نقش استراتژی‌های تعدیلی در شرکت‌های تحت تأثیر تحریم‌ها [دوره 1، شماره 4، 1399، صفحه 83-95]
  • اعتماد به برچسب انرژی بررسی تاثیر اعتماد بر نگرش به برچسب های انرژی لوازم خانگی با نقش تعدیلی درگیری شناختی و عاطفی) مشتریان لوازم خانگی امرسان( [دوره 1، شماره 4، 1399، صفحه 28-48]
  • اعتماد به برند بررسی تاثیر کیفیت درک شده، ارزش درک شده، رضایت درک شده و تمایز ادراک شده بر وفاداری برند با نقش میانجی اعتماد به برند (مورد مطالعه: فروشگاه زنجیره ای 7 شهر تهران) [دوره 1، شماره 3، 1399، صفحه 104-127]
  • اعتماد مشتری بررسی تأثیر ارزش ویژه ی برند مبتنی بر مشتری بر وفاداری مشتری با در نظر گرفتن نقش میانجی رضایت مشتری و اعتماد (مورد مطالعه: مشتریان خودپرداز بانک ملت شهر تهران) [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 1-27]
  • افزایش سرمایه بررسی انواع افزایش سرمایه با رویکرد مروری ( مطالعه شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران ) [دوره 1، شماره 6، 1399، صفحه 179-189]
  • اقتصاد سبز بررسی نقش بانکداری سبز بر خدمات اینترنتی [دوره 1، شماره 6، 1399، صفحه 154-163]
  • انعطاف پذیری معماری پلتفرم بررسی تاثیر انعطاف پذیری معماری پلتفرم بر عملکرد رقابتی، با میانجی گری قابلیت خرید ، مدیریت کانال و خدمات آنلاین و تعدیلگری تعامل تامین کننده ، توزیع کننده و مشتری(مورد مطالعه: شرکت دیجی کالا) [دوره 1، شماره 3، 1399، صفحه 36-58]
  • انکداری سبز مروری بر ارائه خدمات پولی و مالی بانکها در بستر بانکداری سبز [دوره 1، شماره 6، 1399، صفحه 164-178]

ب

  • بازار رقابتی مروری بر بازاریابی چابک و کاربرد آن [دوره 1، شماره 5، 1399، صفحه 81-93]
  • بازاریابی شناسایی و ارزیابی نقاط قوت و ضعف فضای مجازی بر بازاریابی و تبلیغات مورد مطالعه (شرکت خودرو سازی سایپا) [دوره 1، شماره 4، 1399، صفحه 49-62]
  • بازاریابی ارتباطات یکپارچه بازاریابی با رویکرد مروری [دوره 1، شماره 6، 1399، صفحه 144-153]
  • بازاریابی چابک مروری بر بازاریابی چابک و کاربرد آن [دوره 1، شماره 5، 1399، صفحه 81-93]
  • بازاریابی سنتی مروری بر بازاریابی چابک و کاربرد آن [دوره 1، شماره 5، 1399، صفحه 81-93]
  • بانکداری اخلاقی مروری بر ارائه خدمات پولی و مالی بانکها در بستر بانکداری سبز [دوره 1، شماره 6، 1399، صفحه 164-178]
  • بانکداری اینترنتی مروری بر ارائه خدمات پولی و مالی بانکها در بستر بانکداری سبز [دوره 1، شماره 6، 1399، صفحه 164-178]
  • بانکداری سبز بررسی نقش بانکداری سبز بر خدمات اینترنتی [دوره 1، شماره 6، 1399، صفحه 154-163]
  • برند سازمان بررسی و تحلیل میزان اثر گزاری فرایندهای سیستم مدیریت منابع انسانی بر برند سازمان با میانجی گری شایستگی، تعهد و رضایتمندی کارکنان در صنعت بیمه (مطالعه موردی بیمه تامین اجتماعی استان البرز) [دوره 1، شماره 5، 1399، صفحه 22-44]
  • برند مقصد مشاهیر ادبی ، ارتباط گردشگران با مقصد و تعامل با برند: بر اساس دیدگاه بازاریابی اثرات تأیید افراد مشهور [دوره 1، شماره 5، 1399، صفحه 45-63]

پ

  • پیشرفت تحصیلی شناسایی و اولویت بندی مولفه های موثر بر پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان ضعیف دوره دوم ابتدایی در درس ریاضی [دوره 1، شماره 6، 1399، صفحه 204-227]
  • پیشینه تعاملات برند مطالعه تأثیر پیشینه تعاملات برند بر ابعاد ارزش برند مبتنی بر مصرف کننده از طریق ابعاد تعامل برند (مورد مطالعه: مشتریان دیجی کالا در اینستاگرام) [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 91-111]

ت

  • تأثیرگذاری دانش برند الکترونیک ارزیابی نقش واسطه ای نگرش شناختی و احساسی برند الکترونیک در تأثیرگذاری دانش برند الکترونیک بر عملکرد غیرمالی برند الکترونیک (مورد مطالعه: رستوران های سبز تهران) [دوره 1، شماره 3، 1399، صفحه 80-103]
  • تبلیغات شناسایی و ارزیابی نقاط قوت و ضعف فضای مجازی بر بازاریابی و تبلیغات مورد مطالعه (شرکت خودرو سازی سایپا) [دوره 1، شماره 4، 1399، صفحه 49-62]
  • تجارت الکترونیک تأثیر قابلیت های نهادی بر عملکرد بین المللی شرکت‌های تجارت الکترونیک با نقش تعدیلگر شهرت شرکت، خصومت نهادی داخلی و شباهت نهادی بین‌المللی (مورد مطالعه: شرکت های ایرانی در زودمال) [دوره 1، شماره 2، 1399، صفحه 35-56]
  • تجدید ارزیابی بررسی انواع افزایش سرمایه با رویکرد مروری ( مطالعه شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران ) [دوره 1، شماره 6، 1399، صفحه 179-189]
  • تحریم بررسی نقش استراتژی‌های تعدیلی در شرکت‌های تحت تأثیر تحریم‌ها [دوره 1، شماره 4، 1399، صفحه 83-95]
  • تحریم‌های اتحادیه اروپا بررسی نقش استراتژی‌های تعدیلی در شرکت‌های تحت تأثیر تحریم‌ها [دوره 1، شماره 4، 1399، صفحه 83-95]
  • تحلیل بازار رویکردی بر تحلیل بازار(داخلی) مصرف کننده و رفتار خریدار [دوره 1، شماره 5، 1399، صفحه 94-109]
  • تعامل با برند مشاهیر ادبی ، ارتباط گردشگران با مقصد و تعامل با برند: بر اساس دیدگاه بازاریابی اثرات تأیید افراد مشهور [دوره 1، شماره 5، 1399، صفحه 45-63]
  • تعهد بررسی عوامل موثر بر کیفیت زندگی کاری و تاثیر آن در بهره وری سازمان با مدل والتون(مطالعه ی موردی: دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج) [دوره 1، شماره 4، 1399، صفحه 71-82]
  • تعهد بررسی و تحلیل میزان اثر گزاری فرایندهای سیستم مدیریت منابع انسانی بر برند سازمان با میانجی گری شایستگی، تعهد و رضایتمندی کارکنان در صنعت بیمه (مطالعه موردی بیمه تامین اجتماعی استان البرز) [دوره 1، شماره 5، 1399، صفحه 22-44]
  • تعهد جامعه برند تأثیر ادغام جامعه برند بر تعهد جامعه برند با نقش مشارکت جامعه برند(مورد مطالعه: فروشگاه زنجیره‌ای فمیلی مارکت همدان) [دوره 1، شماره 2، 1399، صفحه 77-102]
  • تمایز ادراک شده بررسی تاثیر کیفیت درک شده، ارزش درک شده، رضایت درک شده و تمایز ادراک شده بر وفاداری برند با نقش میانجی اعتماد به برند (مورد مطالعه: فروشگاه زنجیره ای 7 شهر تهران) [دوره 1، شماره 3، 1399، صفحه 104-127]
  • تمایز و فردگرایی- جمع‌گرایی بررسی تأثیر توسعه برند مشارکتی، آشنای با برند، مالکیت نام تجاری، مسئولیت برند، خودسازی برند بر رفتار مشتری با بررسی نقش تعدیلگری تمایز و فردگرایی- جمع گرایی(مورد مطالعه: مشتریان ایران خودرو در سطح شهر کرج) [دوره 1، شماره 3، 1399، صفحه 1-14]
  • توانایی مدیریت نقش و توانایی مدیران در اجتناب مالیاتی و سود آوری شرکت ها [دوره 1، شماره 5، 1399، صفحه 64-80]
  • توزیع کننده بررسی تاثیر انعطاف پذیری معماری پلتفرم بر عملکرد رقابتی، با میانجی گری قابلیت خرید ، مدیریت کانال و خدمات آنلاین و تعدیلگری تعامل تامین کننده ، توزیع کننده و مشتری(مورد مطالعه: شرکت دیجی کالا) [دوره 1، شماره 3، 1399، صفحه 36-58]
  • توسعه برند مشارکتی بررسی تأثیر توسعه برند مشارکتی، آشنای با برند، مالکیت نام تجاری، مسئولیت برند، خودسازی برند بر رفتار مشتری با بررسی نقش تعدیلگری تمایز و فردگرایی- جمع گرایی(مورد مطالعه: مشتریان ایران خودرو در سطح شهر کرج) [دوره 1، شماره 3، 1399، صفحه 1-14]
  • توسعه پایدار بررسی نقش بانکداری سبز بر خدمات اینترنتی [دوره 1، شماره 6، 1399، صفحه 154-163]

ج

  • جو سازمانی ارزیابی تأثیر جو سازمانی، ادراک از حمایت سازمانی و فرسودگی شغلی بر رضایت شغلی (مورد مطالعه: شعب 5و6 سازمان تأمین اجتماعی تهران) [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 49-69]

ح

  • حاکمیت شرکتی حاکمیت شرکتی و نقش آن در بهبود کارآیی و اثر بخشی شرکت ها [دوره 1، شماره 6، 1399، صفحه 119-131]

خ

  • خدمات آنلاین بررسی تاثیر انعطاف پذیری معماری پلتفرم بر عملکرد رقابتی، با میانجی گری قابلیت خرید ، مدیریت کانال و خدمات آنلاین و تعدیلگری تعامل تامین کننده ، توزیع کننده و مشتری(مورد مطالعه: شرکت دیجی کالا) [دوره 1، شماره 3، 1399، صفحه 36-58]
  • خدمات اینترنتی بررسی نقش بانکداری سبز بر خدمات اینترنتی [دوره 1، شماره 6، 1399، صفحه 154-163]
  • خدمات پولی و مالی مروری بر ارائه خدمات پولی و مالی بانکها در بستر بانکداری سبز [دوره 1، شماره 6، 1399، صفحه 164-178]
  • خصومت نهادی داخلی تأثیر قابلیت های نهادی بر عملکرد بین المللی شرکت‌های تجارت الکترونیک با نقش تعدیلگر شهرت شرکت، خصومت نهادی داخلی و شباهت نهادی بین‌المللی (مورد مطالعه: شرکت های ایرانی در زودمال) [دوره 1، شماره 2، 1399، صفحه 35-56]
  • خودسازی برند بر رفتار مشتری بررسی تأثیر توسعه برند مشارکتی، آشنای با برند، مالکیت نام تجاری، مسئولیت برند، خودسازی برند بر رفتار مشتری با بررسی نقش تعدیلگری تمایز و فردگرایی- جمع گرایی(مورد مطالعه: مشتریان ایران خودرو در سطح شهر کرج) [دوره 1، شماره 3، 1399، صفحه 1-14]

د

  • دانش‌آموزان ضعیف شناسایی و اولویت بندی مولفه های موثر بر پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان ضعیف دوره دوم ابتدایی در درس ریاضی [دوره 1، شماره 6، 1399، صفحه 204-227]
  • دانش جمعی عملکرد و شبکه سازی مدیریتی نسبی: نقش تعدیل کننده زمینه محیطی [دوره 1، شماره 5، 1399، صفحه 1-21]
  • درس ریاضی شناسایی و اولویت بندی مولفه های موثر بر پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان ضعیف دوره دوم ابتدایی در درس ریاضی [دوره 1، شماره 6، 1399، صفحه 204-227]
  • درگیری شناختی بررسی تاثیر اعتماد بر نگرش به برچسب های انرژی لوازم خانگی با نقش تعدیلی درگیری شناختی و عاطفی) مشتریان لوازم خانگی امرسان( [دوره 1، شماره 4، 1399، صفحه 28-48]
  • درگیری عاطفی بررسی تاثیر اعتماد بر نگرش به برچسب های انرژی لوازم خانگی با نقش تعدیلی درگیری شناختی و عاطفی) مشتریان لوازم خانگی امرسان( [دوره 1، شماره 4، 1399، صفحه 28-48]
  • دوره دوم ابتدایی شناسایی و اولویت بندی مولفه های موثر بر پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان ضعیف دوره دوم ابتدایی در درس ریاضی [دوره 1، شماره 6، 1399، صفحه 204-227]

ر

  • رضایت درک شده بررسی تاثیر کیفیت درک شده، ارزش درک شده، رضایت درک شده و تمایز ادراک شده بر وفاداری برند با نقش میانجی اعتماد به برند (مورد مطالعه: فروشگاه زنجیره ای 7 شهر تهران) [دوره 1، شماره 3، 1399، صفحه 104-127]
  • رضایت شغلی ارزیابی تأثیر جو سازمانی، ادراک از حمایت سازمانی و فرسودگی شغلی بر رضایت شغلی (مورد مطالعه: شعب 5و6 سازمان تأمین اجتماعی تهران) [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 49-69]
  • رضایت شغلی بررسی تاثیر هوش هیجانی و هوش معنوی بر رضایت شغلی و قصد گردش مالی(مورد مطالعه: اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان تهران) [دوره 1، شماره 4، 1399، صفحه 1-27]
  • رضایت مشتری بررسی تأثیر ارزش ویژه ی برند مبتنی بر مشتری بر وفاداری مشتری با در نظر گرفتن نقش میانجی رضایت مشتری و اعتماد (مورد مطالعه: مشتریان خودپرداز بانک ملت شهر تهران) [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 1-27]
  • رضایت مشتری بررسی تاثیر مسئولیت پذیری اجتماعی شرکت و کیفیت خدمات بر تصویر برند با نقش میانجی رضایت مشتری(مورد مطالعه: فروشگاه پوشاک ارشید در شهر تهران) [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 112-134]
  • رضایتمندی بررسی عوامل موثر بر کیفیت زندگی کاری و تاثیر آن در بهره وری سازمان با مدل والتون(مطالعه ی موردی: دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج) [دوره 1، شماره 4، 1399، صفحه 71-82]
  • رضایتمندی بررسی و تحلیل میزان اثر گزاری فرایندهای سیستم مدیریت منابع انسانی بر برند سازمان با میانجی گری شایستگی، تعهد و رضایتمندی کارکنان در صنعت بیمه (مطالعه موردی بیمه تامین اجتماعی استان البرز) [دوره 1، شماره 5، 1399، صفحه 22-44]
  • رفتار خرید رویکردی بر تحلیل بازار(داخلی) مصرف کننده و رفتار خریدار [دوره 1، شماره 5، 1399، صفحه 94-109]
  • رفتار مصرف کننده رویکردی بر تحلیل بازار(داخلی) مصرف کننده و رفتار خریدار [دوره 1، شماره 5، 1399، صفحه 94-109]
  • رهبری اخلاقی بررسی تأثیر رهبری اخلاقی بر عملکرد ایمنی سازمان با نقش میانجی فرهنگ ایمنی و آگاهی ایمنی(مطالعه موردی: کارکنان بیمارستان‌های دولتی ایلام) [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 28-45]
  • رویکرد مروری ارتباطات یکپارچه بازاریابی با رویکرد مروری [دوره 1، شماره 6، 1399، صفحه 144-153]

س

  • سازمان یادگیرنده تبیین استراتژی آموزش مستمر منابع انسانی در سازمان‎های یادگیرنده به منظور دستیابی به مزیت رقابتی [دوره 1، شماره 5، 1399، صفحه 110-118]
  • سهامدار حاکمیت شرکتی و نقش آن در بهبود کارآیی و اثر بخشی شرکت ها [دوره 1، شماره 6، 1399، صفحه 119-131]
  • سود آوری شرکت نقش و توانایی مدیران در اجتناب مالیاتی و سود آوری شرکت ها [دوره 1، شماره 5، 1399، صفحه 64-80]
  • سود انباشته بررسی انواع افزایش سرمایه با رویکرد مروری ( مطالعه شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران ) [دوره 1، شماره 6، 1399، صفحه 179-189]

ش

  • شایستگی بررسی و تحلیل میزان اثر گزاری فرایندهای سیستم مدیریت منابع انسانی بر برند سازمان با میانجی گری شایستگی، تعهد و رضایتمندی کارکنان در صنعت بیمه (مطالعه موردی بیمه تامین اجتماعی استان البرز) [دوره 1، شماره 5، 1399، صفحه 22-44]
  • شباهت نهادی بین‌المللی تأثیر قابلیت های نهادی بر عملکرد بین المللی شرکت‌های تجارت الکترونیک با نقش تعدیلگر شهرت شرکت، خصومت نهادی داخلی و شباهت نهادی بین‌المللی (مورد مطالعه: شرکت های ایرانی در زودمال) [دوره 1، شماره 2، 1399، صفحه 35-56]
  • شبکه سازی مدیریتی عملکرد و شبکه سازی مدیریتی نسبی: نقش تعدیل کننده زمینه محیطی [دوره 1، شماره 5، 1399، صفحه 1-21]
  • شرکت حاکمیت شرکتی و نقش آن در بهبود کارآیی و اثر بخشی شرکت ها [دوره 1، شماره 6، 1399، صفحه 119-131]
  • شرکت سایپا شناسایی و ارزیابی نقاط قوت و ضعف فضای مجازی بر بازاریابی و تبلیغات مورد مطالعه (شرکت خودرو سازی سایپا) [دوره 1، شماره 4، 1399، صفحه 49-62]
  • شهرت شرکت تأثیر قابلیت های نهادی بر عملکرد بین المللی شرکت‌های تجارت الکترونیک با نقش تعدیلگر شهرت شرکت، خصومت نهادی داخلی و شباهت نهادی بین‌المللی (مورد مطالعه: شرکت های ایرانی در زودمال) [دوره 1، شماره 2، 1399، صفحه 35-56]

ع

  • عدالت از قیمت درک شده. رضایت بررسی تاثیر عدالت از قیمت درک شده و رضایت بر وفاداری با نقش میانجی قصد مجدد خرید(مشتریان رستوران شهرزاد اصفهان) [دوره 1، شماره 2، 1399، صفحه 1-15]
  • عدالت از قیمت درک شده. رضایت بررسی تأثیر جان‌بخشی برند بر وفاداری مشتریان با نقش میانجی شخصیت برند (موردمطالعه: مصرف‌کنندگان خودروهای داخلی) [دوره 1، شماره 2، 1399، صفحه 16-34]
  • عدالت تعاملی ارزیابی تعدیل‌گری عدالت توزیعی، عدالت تعاملی و ثبات تخصیص در تأثیرگذاری ارزش ویژه برند بر قصد خرید مجدد (مورد مطالعه: مشتریان نمایندگی‌های ایران‌خودرو شهر همدان) [دوره 1، شماره 2، 1399، صفحه 57-76]
  • عدالت توزیعی ارزیابی تعدیل‌گری عدالت توزیعی، عدالت تعاملی و ثبات تخصیص در تأثیرگذاری ارزش ویژه برند بر قصد خرید مجدد (مورد مطالعه: مشتریان نمایندگی‌های ایران‌خودرو شهر همدان) [دوره 1، شماره 2، 1399، صفحه 57-76]
  • عدم اطمینان اقتصادی مروری بر اجتناب مالیاتی و عدم اطمینان اقتصادی [دوره 1، شماره 6، 1399، صفحه 132-143]
  • عملکرد عملکرد و شبکه سازی مدیریتی نسبی: نقش تعدیل کننده زمینه محیطی [دوره 1، شماره 5، 1399، صفحه 1-21]
  • عملکرد ایمنی بررسی تأثیر رهبری اخلاقی بر عملکرد ایمنی سازمان با نقش میانجی فرهنگ ایمنی و آگاهی ایمنی(مطالعه موردی: کارکنان بیمارستان‌های دولتی ایلام) [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 28-45]
  • عملکرد بین المللی تأثیر قابلیت های نهادی بر عملکرد بین المللی شرکت‌های تجارت الکترونیک با نقش تعدیلگر شهرت شرکت، خصومت نهادی داخلی و شباهت نهادی بین‌المللی (مورد مطالعه: شرکت های ایرانی در زودمال) [دوره 1، شماره 2، 1399، صفحه 35-56]
  • عملکرد رقابتی بررسی تاثیر انعطاف پذیری معماری پلتفرم بر عملکرد رقابتی، با میانجی گری قابلیت خرید ، مدیریت کانال و خدمات آنلاین و تعدیلگری تعامل تامین کننده ، توزیع کننده و مشتری(مورد مطالعه: شرکت دیجی کالا) [دوره 1، شماره 3، 1399، صفحه 36-58]
  • عملکرد سازمانی بررسی نقش واسطه ای وفاداری مشتری و قابلیت های فناوری اطلاعات در رابطه بین فرهنگ سازمانی و عملکرد سازمانی (مطالعه موردی: شرکت نان قدس رضوی) [دوره 1، شماره 2، 1399، صفحه 103-118]
  • عملکرد شرکت بررسی تاثیر اتحاد استراتژیک در ارتقای عملکرد شرکت ها [دوره 1، شماره 4، 1399، صفحه 96-114]
  • عملکرد غیرمالی برند الکترونیک ارزیابی نقش واسطه ای نگرش شناختی و احساسی برند الکترونیک در تأثیرگذاری دانش برند الکترونیک بر عملکرد غیرمالی برند الکترونیک (مورد مطالعه: رستوران های سبز تهران) [دوره 1، شماره 3، 1399، صفحه 80-103]
  • عملکرد مالی مروری بر بازاریابی چابک و کاربرد آن [دوره 1، شماره 5، 1399، صفحه 81-93]

ف

  • فرار مالیاتی مروری بر اجتناب مالیاتی و عدم اطمینان اقتصادی [دوره 1، شماره 6، 1399، صفحه 132-143]
  • فرسودگی شغلی ارزیابی تأثیر جو سازمانی، ادراک از حمایت سازمانی و فرسودگی شغلی بر رضایت شغلی (مورد مطالعه: شعب 5و6 سازمان تأمین اجتماعی تهران) [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 49-69]
  • فرهنگ ایمنی بررسی تأثیر رهبری اخلاقی بر عملکرد ایمنی سازمان با نقش میانجی فرهنگ ایمنی و آگاهی ایمنی(مطالعه موردی: کارکنان بیمارستان‌های دولتی ایلام) [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 28-45]
  • فرهنگ سازمانی بررسی نقش واسطه ای وفاداری مشتری و قابلیت های فناوری اطلاعات در رابطه بین فرهنگ سازمانی و عملکرد سازمانی (مطالعه موردی: شرکت نان قدس رضوی) [دوره 1، شماره 2، 1399، صفحه 103-118]
  • فضای مجازی شناسایی و ارزیابی نقاط قوت و ضعف فضای مجازی بر بازاریابی و تبلیغات مورد مطالعه (شرکت خودرو سازی سایپا) [دوره 1، شماره 4، 1399، صفحه 49-62]

ق

  • قابلیت خرید آنلاین بررسی تاثیر انعطاف پذیری معماری پلتفرم بر عملکرد رقابتی، با میانجی گری قابلیت خرید ، مدیریت کانال و خدمات آنلاین و تعدیلگری تعامل تامین کننده ، توزیع کننده و مشتری(مورد مطالعه: شرکت دیجی کالا) [دوره 1، شماره 3، 1399، صفحه 36-58]
  • قابلیت‌های فناوری اطلاعات بررسی نقش واسطه ای وفاداری مشتری و قابلیت های فناوری اطلاعات در رابطه بین فرهنگ سازمانی و عملکرد سازمانی (مطالعه موردی: شرکت نان قدس رضوی) [دوره 1، شماره 2، 1399، صفحه 103-118]
  • قابلیت های نهادی تأثیر قابلیت های نهادی بر عملکرد بین المللی شرکت‌های تجارت الکترونیک با نقش تعدیلگر شهرت شرکت، خصومت نهادی داخلی و شباهت نهادی بین‌المللی (مورد مطالعه: شرکت های ایرانی در زودمال) [دوره 1، شماره 2، 1399، صفحه 35-56]
  • قرارداد اجتماعی بررسی الگوهای چهارچوب پاسخگویی با رویکرد توسعه بازار(مورد مطالعه : شرکتهای دولتی صنف صنعت پوشاک) [دوره 1، شماره 6، 1399، صفحه 190-203]
  • قصد خرید رویکردی بر تحلیل بازار(داخلی) مصرف کننده و رفتار خریدار [دوره 1، شماره 5، 1399، صفحه 94-109]
  • قصد خرید مجدد بررسی تاثیر عدالت از قیمت درک شده و رضایت بر وفاداری با نقش میانجی قصد مجدد خرید(مشتریان رستوران شهرزاد اصفهان) [دوره 1، شماره 2، 1399، صفحه 1-15]
  • قصد خرید مجدد بررسی تأثیر جان‌بخشی برند بر وفاداری مشتریان با نقش میانجی شخصیت برند (موردمطالعه: مصرف‌کنندگان خودروهای داخلی) [دوره 1، شماره 2، 1399، صفحه 16-34]
  • قصد خرید مجدد ارزیابی تعدیل‌گری عدالت توزیعی، عدالت تعاملی و ثبات تخصیص در تأثیرگذاری ارزش ویژه برند بر قصد خرید مجدد (مورد مطالعه: مشتریان نمایندگی‌های ایران‌خودرو شهر همدان) [دوره 1، شماره 2، 1399، صفحه 57-76]
  • قصد گردش مالی بررسی تاثیر هوش هیجانی و هوش معنوی بر رضایت شغلی و قصد گردش مالی(مورد مطالعه: اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان تهران) [دوره 1، شماره 4، 1399، صفحه 1-27]

ک

  • کارآیی حاکمیت شرکتی و نقش آن در بهبود کارآیی و اثر بخشی شرکت ها [دوره 1، شماره 6، 1399، صفحه 119-131]
  • کارکنان بیمارستان‌های دولتی ایلام بررسی تأثیر رهبری اخلاقی بر عملکرد ایمنی سازمان با نقش میانجی فرهنگ ایمنی و آگاهی ایمنی(مطالعه موردی: کارکنان بیمارستان‌های دولتی ایلام) [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 28-45]
  • کیفیت خدمات بررسی تاثیر مسئولیت پذیری اجتماعی شرکت و کیفیت خدمات بر تصویر برند با نقش میانجی رضایت مشتری(مورد مطالعه: فروشگاه پوشاک ارشید در شهر تهران) [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 112-134]
  • کیفیت درک شده بررسی تاثیر کیفیت درک شده، ارزش درک شده، رضایت درک شده و تمایز ادراک شده بر وفاداری برند با نقش میانجی اعتماد به برند (مورد مطالعه: فروشگاه زنجیره ای 7 شهر تهران) [دوره 1، شماره 3، 1399، صفحه 104-127]
  • کیفیت زندگی کاری بررسی عوامل موثر بر کیفیت زندگی کاری و تاثیر آن در بهره وری سازمان با مدل والتون(مطالعه ی موردی: دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج) [دوره 1، شماره 4، 1399، صفحه 71-82]

م

  • مالکیت نام تجاری بررسی تأثیر توسعه برند مشارکتی، آشنای با برند، مالکیت نام تجاری، مسئولیت برند، خودسازی برند بر رفتار مشتری با بررسی نقش تعدیلگری تمایز و فردگرایی- جمع گرایی(مورد مطالعه: مشتریان ایران خودرو در سطح شهر کرج) [دوره 1، شماره 3، 1399، صفحه 1-14]
  • محیط پیچیده عملکرد و شبکه سازی مدیریتی نسبی: نقش تعدیل کننده زمینه محیطی [دوره 1، شماره 5، 1399، صفحه 1-21]
  • مدل معادلات ساختاری بررسی نقش واسطه ای وفاداری مشتری و قابلیت های فناوری اطلاعات در رابطه بین فرهنگ سازمانی و عملکرد سازمانی (مطالعه موردی: شرکت نان قدس رضوی) [دوره 1، شماره 2، 1399، صفحه 103-118]
  • مدل والتون بررسی عوامل موثر بر کیفیت زندگی کاری و تاثیر آن در بهره وری سازمان با مدل والتون(مطالعه ی موردی: دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج) [دوره 1، شماره 4، 1399، صفحه 71-82]
  • مدیریت رویکردی بر مدیریت ارتباط در سازمانهای دولتی استان تهران [دوره 1، شماره 4، 1399، صفحه 63-70]
  • مدیریت استراتژیک بررسی تاثیر اتحاد استراتژیک در ارتقای عملکرد شرکت ها [دوره 1، شماره 4، 1399، صفحه 96-114]
  • مدیریت دانش تبیین استراتژی آموزش مستمر منابع انسانی در سازمان‎های یادگیرنده به منظور دستیابی به مزیت رقابتی [دوره 1، شماره 5، 1399، صفحه 110-118]
  • مدیریت کانال آنلاین بررسی تاثیر انعطاف پذیری معماری پلتفرم بر عملکرد رقابتی، با میانجی گری قابلیت خرید ، مدیریت کانال و خدمات آنلاین و تعدیلگری تعامل تامین کننده ، توزیع کننده و مشتری(مورد مطالعه: شرکت دیجی کالا) [دوره 1، شماره 3، 1399، صفحه 36-58]
  • مدیریت منابع انسانی بررسی و تحلیل میزان اثر گزاری فرایندهای سیستم مدیریت منابع انسانی بر برند سازمان با میانجی گری شایستگی، تعهد و رضایتمندی کارکنان در صنعت بیمه (مطالعه موردی بیمه تامین اجتماعی استان البرز) [دوره 1، شماره 5، 1399، صفحه 22-44]
  • مرور جامع بررسی جامع و مروری میوه انار سیاه و ابعاد گوناگون آن باماهیت بازرگانی و درمانی [دوره 1، شماره 5، 1399، صفحه 119-129]
  • مزیت رقابتی تبیین استراتژی آموزش مستمر منابع انسانی در سازمان‎های یادگیرنده به منظور دستیابی به مزیت رقابتی [دوره 1، شماره 5، 1399، صفحه 110-118]
  • مزیت رقابتی پایدار مروری بر ارائه خدمات پولی و مالی بانکها در بستر بانکداری سبز [دوره 1، شماره 6، 1399، صفحه 164-178]
  • مسئولیت برند بررسی تأثیر توسعه برند مشارکتی، آشنای با برند، مالکیت نام تجاری، مسئولیت برند، خودسازی برند بر رفتار مشتری با بررسی نقش تعدیلگری تمایز و فردگرایی- جمع گرایی(مورد مطالعه: مشتریان ایران خودرو در سطح شهر کرج) [دوره 1، شماره 3، 1399، صفحه 1-14]
  • مسئولیت پذیری اجتماعی شرکتی بررسی تاثیر مسئولیت پذیری اجتماعی شرکت و کیفیت خدمات بر تصویر برند با نقش میانجی رضایت مشتری(مورد مطالعه: فروشگاه پوشاک ارشید در شهر تهران) [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 112-134]
  • مسیر توسعه بررسی الگوهای چهارچوب پاسخگویی با رویکرد توسعه بازار(مورد مطالعه : شرکتهای دولتی صنف صنعت پوشاک) [دوره 1، شماره 6، 1399، صفحه 190-203]
  • مشارکت جامعه برند تأثیر ادغام جامعه برند بر تعهد جامعه برند با نقش مشارکت جامعه برند(مورد مطالعه: فروشگاه زنجیره‌ای فمیلی مارکت همدان) [دوره 1، شماره 2، 1399، صفحه 77-102]
  • منابع انسانی تبیین استراتژی آموزش مستمر منابع انسانی در سازمان‎های یادگیرنده به منظور دستیابی به مزیت رقابتی [دوره 1، شماره 5، 1399، صفحه 110-118]
  • منافع ملی بررسی الگوهای چهارچوب پاسخگویی با رویکرد توسعه بازار(مورد مطالعه : شرکتهای دولتی صنف صنعت پوشاک) [دوره 1، شماره 6، 1399، صفحه 190-203]
  • میوه انار سیاه بررسی جامع و مروری میوه انار سیاه و ابعاد گوناگون آن باماهیت بازرگانی و درمانی [دوره 1، شماره 5، 1399، صفحه 119-129]

ن

  • نرخ موثر مالیاتی نقش و توانایی مدیران در اجتناب مالیاتی و سود آوری شرکت ها [دوره 1، شماره 5، 1399، صفحه 64-80]
  • نرخ موثر مالیاتی مروری بر اجتناب مالیاتی و عدم اطمینان اقتصادی [دوره 1، شماره 6، 1399، صفحه 132-143]
  • نگرش به برچسب انرژی بررسی تاثیر اعتماد بر نگرش به برچسب های انرژی لوازم خانگی با نقش تعدیلی درگیری شناختی و عاطفی) مشتریان لوازم خانگی امرسان( [دوره 1، شماره 4، 1399، صفحه 28-48]
  • نگرش شناختی ارزیابی نقش واسطه ای نگرش شناختی و احساسی برند الکترونیک در تأثیرگذاری دانش برند الکترونیک بر عملکرد غیرمالی برند الکترونیک (مورد مطالعه: رستوران های سبز تهران) [دوره 1، شماره 3، 1399، صفحه 80-103]
  • نوع دوستی بررسی تاثیر آگاهی از پایداری اجتماعی و محیط زیست بر وفاداری برند سبز با میانجی گری متغیر نوع دوستی( مورد مطالعه: مصرف‌کنندگان محصولات سینره در شهر تهران) [دوره 1، شماره 3، 1399، صفحه 59-79]

و

  • واقع گرایی بررسی الگوهای چهارچوب پاسخگویی با رویکرد توسعه بازار(مورد مطالعه : شرکتهای دولتی صنف صنعت پوشاک) [دوره 1، شماره 6، 1399، صفحه 190-203]
  • وفاداری بررسی تاثیر عدالت از قیمت درک شده و رضایت بر وفاداری با نقش میانجی قصد مجدد خرید(مشتریان رستوران شهرزاد اصفهان) [دوره 1، شماره 2، 1399، صفحه 1-15]
  • وفاداری بررسی تأثیر جان‌بخشی برند بر وفاداری مشتریان با نقش میانجی شخصیت برند (موردمطالعه: مصرف‌کنندگان خودروهای داخلی) [دوره 1، شماره 2، 1399، صفحه 16-34]
  • وفاداری برند بررسی تاثیر کیفیت درک شده، ارزش درک شده، رضایت درک شده و تمایز ادراک شده بر وفاداری برند با نقش میانجی اعتماد به برند (مورد مطالعه: فروشگاه زنجیره ای 7 شهر تهران) [دوره 1، شماره 3، 1399، صفحه 104-127]
  • وفاداری به برند سبز بررسی تاثیر آگاهی از پایداری اجتماعی و محیط زیست بر وفاداری برند سبز با میانجی گری متغیر نوع دوستی( مورد مطالعه: مصرف‌کنندگان محصولات سینره در شهر تهران) [دوره 1، شماره 3، 1399، صفحه 59-79]
  • وفاداری مشتری بررسی تأثیر ارزش ویژه ی برند مبتنی بر مشتری بر وفاداری مشتری با در نظر گرفتن نقش میانجی رضایت مشتری و اعتماد (مورد مطالعه: مشتریان خودپرداز بانک ملت شهر تهران) [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 1-27]
  • وفاداری مشتری بررسی نقش واسطه ای وفاداری مشتری و قابلیت های فناوری اطلاعات در رابطه بین فرهنگ سازمانی و عملکرد سازمانی (مطالعه موردی: شرکت نان قدس رضوی) [دوره 1، شماره 2، 1399، صفحه 103-118]

ه

  • هئیت مدیره حاکمیت شرکتی و نقش آن در بهبود کارآیی و اثر بخشی شرکت ها [دوره 1، شماره 6، 1399، صفحه 119-131]
  • هوش معنوی بررسی تاثیر هوش هیجانی و هوش معنوی بر رضایت شغلی و قصد گردش مالی(مورد مطالعه: اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان تهران) [دوره 1، شماره 4، 1399، صفحه 1-27]
  • هوش هیجانی بررسی تاثیر هوش هیجانی و هوش معنوی بر رضایت شغلی و قصد گردش مالی(مورد مطالعه: اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان تهران) [دوره 1، شماره 4، 1399، صفحه 1-27]